en-ungmamma

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2013

Första blogg inlägget

Av Erika Hellqvist - 24 oktober 2013 08:20

tjena och välkommen hit till denna blogg.

Denna blogg kommer att handla om mig och min son, oc allmänt om hur det är att vara ung och ensamstående mamma idag. hoppas du kommer finns denna blogg intressant.


tänkte berätta livet som mamma fram tills nu i kort version, Philip (som min son heter) är den mest underbaratse barn jag någons varit medo om, så otroligt harmonisk, lugn och snäll på alla sätt, väldigt nyfken om med redan nu (han är bara precis fyllda 2 månader han hålelr upp huvudet så gott som helt själv, står korta stunder på små benen i famen, och han är verkligen en mycket glad lite plutt. Philip är en väldigt lättsam liten kille älskar livet och allt där till.


Philip och jag tog oss ett premiär bad igår tillsammans, och oj vad han njöt och oj så skönt de va att äntligen få ta sig ett bad igen, då det var många månader sedan.


badade och bara mös ihop, när vi väl klev upp blev det mera mys i badhandukarna en stund, sedan göra ordning Philip med ny oc fräch blöja och på med pjyamasen, och ge honom sitt nattmål, Han somnade som en stock på min axel efter rapningen, så han var "klar" när klockan var kvart över 9 igår kväll väldigt tidigt jäntemot vad vi brukar göra kväll på. men skänt vare, fick lite tid för mig själv där innan jag gick till sängs. Philip sov alltså från kvart över 9 igårkväll fram till halv 6 imorse så wow vad skönt med sovmorgon=) nu ligger Philip fortfarande och sover, fast på mammas kuddar i mammas säng, men ha en bra dag alla så hörs vi!

Kramar Erika och Philip <3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Hellqvist - 28 februari 2014 21:49

Jaha nu var det ett tag sedan jag skrev sist,tiden går fort men ändå långsamt,junior har redan hunnit bli lite mer än 6månader fått sin två första tänder! Och om vilken dag som helst kommer han ta sitt första krypsteg!! Och vi håller på för fullt ne...

Av Erika Hellqvist - 25 januari 2014 10:36

allt  snurrar på som vanligt eller vad man ska säga, igår gjorde jag lite saker, bokade juniors DOP! yeeeey så bli så roligt och skönt att de är gjort sen  =)   jaha sen gjorde jag faktist en sak om va mkt mindre roligare, jag görde av mig till e...

Av Erika Hellqvist - 23 januari 2014 22:27

Från att leva en alkoholiserat liv med allt vad det innebär allt från att vända min familj ryggen till att ha flaskan som min bästa vän,till ett liv som mamma idag utan alkohol.Lite info om alla parter:Cassa:ett år yngre än mig ( jag är 22 idag) en t...

Av Erika Hellqvist - 1 januari 2014 10:08

Jaha då har vi nytt år,så god fortsättning på det nya året alla. Detta år kommer innebära rätt myt,både gott som "ont" och en del jobbiga saker,jag vet att det mesta som kommer att ske i år kommer att kretsa runt junior,men vad gör man inte för den ...

Av Erika Hellqvist - 6 december 2013 09:52


Nu är det några dagar sedan igen men det gör ju inget? Har nu äntligen fått börja med något jag drömt om sedan mitten av graviditeten,jag har äntligen skaffat mig ett gymkort och har börjat gymma!! Förstå vad underbart de är, få känna träningsvär...

Presentation


detta är en blogg som handlar om mig och min son och våran vardag tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards