en-ungmamma

Direktlänk till inlägg 25 januari 2014

rundgång?

Av Erika Hellqvist - 25 januari 2014 10:36

allt  snurrar på som vanligt eller vad man ska säga, igår gjorde jag lite saker, bokade juniors DOP! yeeeey så bli så roligt och skönt att de är gjort sen  =)


jaha sen gjorde jag faktist en sak om va mkt mindre roligare, jag görde av mig till ett ex, en gammal vän, bad om hjälp då jag vet att han är den enda som kan hjälpa mig med vissa saker, och då jag vet att han umgås med "det", men ändå mage att sitta och ljuga om saken, och jag som hade gått och gruvat mig för att fråga, men fick liksom ändå inget ur honom så vad är det att vara orolig över liksom, men som sagt ful får man vara men fan inte dum alltså, lyckades få ta på en del uppgifter iaf utan han hjälp, men tyvärr lyckades jag inte det absolut viktigaste, men men aja får se vad fr säger i slutet av nästa vecka då vi ska höras av igen då vi hjälper varandra i denna punkt, jag gör det jag kan på mitt håll för att få reda på det sombehövs för utredningen, och fr på sitt håll, så snart är "det" plockad som gås, vill man inte hjälpa mig så det går smidigare så slår det tillbaka aningens hårdare att jag faktist lyckas själv ;) (med viss hjälp av fr så klart då det är "deras" uppgift)


jaha och junior bara växer, nu redan 5månader, alltså jisses vad har tiden tagit vägen??

men nu har han iaf stårr stilla i samma klstl ett tag vilken gör mig lite klad slipper för stunden detta rensade av kläder ;)


annars är det liksom inget nytt allting rullar på i vanlig takt =)

många kramar

// Erika & Philip

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Hellqvist - 28 februari 2014 21:49

Jaha nu var det ett tag sedan jag skrev sist,tiden går fort men ändå långsamt,junior har redan hunnit bli lite mer än 6månader fått sin två första tänder! Och om vilken dag som helst kommer han ta sitt första krypsteg!! Och vi håller på för fullt ne...

Av Erika Hellqvist - 23 januari 2014 22:27

Från att leva en alkoholiserat liv med allt vad det innebär allt från att vända min familj ryggen till att ha flaskan som min bästa vän,till ett liv som mamma idag utan alkohol.Lite info om alla parter:Cassa:ett år yngre än mig ( jag är 22 idag) en t...

Av Erika Hellqvist - 1 januari 2014 10:08

Jaha då har vi nytt år,så god fortsättning på det nya året alla. Detta år kommer innebära rätt myt,både gott som "ont" och en del jobbiga saker,jag vet att det mesta som kommer att ske i år kommer att kretsa runt junior,men vad gör man inte för den ...

Av Erika Hellqvist - 6 december 2013 09:52


Nu är det några dagar sedan igen men det gör ju inget? Har nu äntligen fått börja med något jag drömt om sedan mitten av graviditeten,jag har äntligen skaffat mig ett gymkort och har börjat gymma!! Förstå vad underbart de är, få känna träningsvär...

Av Erika Hellqvist - 3 december 2013 08:18


Måste bara få spy lite över bloggen.. Sitter och tittar runt och inser egentligen vad man har sysslat med innan sonen tid började så att säga.. Fattar inte att vissa "saker"ur ens gamla liv fortsätter,kan inte heller fatta att man själv sysslat me...

Presentation


detta är en blogg som handlar om mig och min son och våran vardag tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards