en-ungmamma

Alla inlägg under december 2013

Av Erika Hellqvist - 6 december 2013 09:52

Nu är det några dagar sedan igen men det gör ju inget?

Har nu äntligen fått börja med något jag drömt om sedan mitten av graviditeten,jag har äntligen skaffat mig ett gymkort och har börjat gymma!! Förstå vad underbart de är, få känna träningsvärken, då vet man att man gjort något, skönt att få upplopp för sin inre rastlöshet över att "bara gå hemma"

Till och med tagit detta så seriöst att man skaffat sig kläder och skor för enbart träningens skull, visst jag kommer ju inte nå någeamål fram till jul men det är iaf skönt att få komma iväg en stund.

Nu till något annat,junior han bara växer,har nu börjat med att skratta på kvällarna när man busar med honom ? sen har han börjat med att smått kunna greppa saker iaf om man hä sakerna vid hans händer så greppar han dom om det är något intressant så klart ?

Julen börjar närma sig och för första gången ska man ha en egen julgran på hemmaplan,men inte för min skull utan för Philips skull så han här något fint att titta på osv ? näe nu är det dags att ta tag i dagens måsten!
Ha det gott alla!
Många kramar
// Erika och Philip

Av Erika Hellqvist - 3 december 2013 08:18

Måste bara få spy lite över bloggen.. Sitter och tittar runt och inser egentligen vad man har sysslat med innan sonen tid började så att säga..

Fattar inte att vissa "saker"ur ens gamla liv fortsätter,kan inte heller fatta att man själv sysslat med sånt där, helt jävla sjukt! Blir fan på ren svenska illamående när jag ser bilder från de gamla tiderna,blir som allergisk mot allt sån och mot dom "inblandade" allt de får mig att vilja spy,sjukta dom, skydda sonen mot som vill inte heller att nå snikna "ålar" ska stå på vännerlistan...

Kan inte fatta hur skruvad man har varit, att man gått på allt?!! Näe fy fan vad vissa människor kan ha sådan äcklig inflytande på andra,är så glad att man idag lämnat allt startat om livet helt från ruta ett,och idag lever ett underbart liv med min älskade lilla son och så klart älskade lilla go labben??

Om någon ur de gamla över skulle antingen våga ringa mig eller knacka på min dörr eller så mkt som rör ett hårstrå på mitt barn,den personen flår jag levande på fläck,fy sådana agg man kan ha mot andra,fy jisses säger jag bara,

Näe nu har man spytt lite här med,nu får ni alla ha en bra dag för de ska vi ha ?
Många kramar
// Erika och Philip

The old Times' Was not so rockn roll..

Av Erika Hellqvist - 2 december 2013 22:08

Jaha Jaa nu var det ett tag sedan man var här inne och skrev några rader..
Men lite har det iaf hänt sen dess,skaffat nytt nummer och telefon, känns super skönt! Så nu kannan blogga lite hur man vill, lire mer mobilt så att säga hahaha

Fortfarande inge svar på provet vi gjorde för snart en månad sen,börjar snart bli tokig på all denna eviga väntan på något och än värre är det när set gäller något otroligt viktigt... Mem det finns ju inget jag kan föra än att fortsätta vänta... Philip växer så de knaka,7480g vägde han vid tre månaders kollen på BVC,och han va 65cm lång,självaste vaccinationen gick fint lite gråt blev de men mindre än vad jag trodde, fick oxå e febertopp på kvällen och någon dag efter men ändå humör på topp, älskade unge<3
aja nog om detta, nu har man iaf skrivit några rader och uppdaterat ;) ha de gott alla
Många kramar
// Erika & Philip

Presentation


detta är en blogg som handlar om mig och min son och våran vardag tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards