en-ungmamma

Alla inlägg under februari 2014

Av Erika Hellqvist - 28 februari 2014 21:49

Jaha nu var det ett tag sedan jag skrev sist,tiden går fort men ändå långsamt,junior har redan hunnit bli lite mer än 6månader fått sin två första tänder! Och om vilken dag som helst kommer han ta sitt första krypsteg!! Och vi håller på för fullt ned babysim,och han bara älskar de mitt lilla hjärta. Men vissa andra saker verkar gå riktigt trögt,tror tyvärr att det är så illa att inom sin tid kommer det att läggas ner helt... Bra?,dåligt? Det beror nog på hur man ser på saken antar jag....

Jaha och ny rullar datumen på,snart ska sonen få plaska vatten på huvudet i kyrka och med lite publik,självaste tanken gör mig både otroligt glad och men ändå så nervös!haha

Annars tror jag inte att något annat har hänt,allt rullar liksom på som det ska på nå vis.

Ha de gott alla!!
Kramar
//Erika & Philip.

[Bild]

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


detta är en blogg som handlar om mig och min son och våran vardag tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards