en-ungmamma

Direktlänk till inlägg 5 november 2013

tanken ger mig en klump magen

Av Erika Hellqvist - 5 november 2013 08:17

tjena!

sonen ligg och halvlura i sängen min på "sin" kudde, och jag sitter med kafekoppen och försöker vakna till liv innan vi ska starta dagen.


suttit och läst lite kände att det gav mig som en klump i magen, och tankar som virrar runt som en enda E4 i huvudet...


hur kommer detta att sluta och framför allt hur går det?

kommer det blir tjavs och bråk?

kommer "vi" att komma överrens?

kommer jag få det jag vill (för sonens skull) kommer sonen få ett umgänge?

vill övriga veta av honom, träffa honom, lära känna honom?

vill ens fadern ens veta av honom lära känna honom osv?


alla dessa frågor grämer mig fruktansvärt...eftersom att jag kan föreställa mig det här att vara utan den andra "pusselbiten"

min högsta önskan är är att "vi" kommer att komma överrens, och frmför allt att han vill veta av honom, för vem vill gå miste om en sådan underbar son som  Philip?


aja det är ju bara vänta och se, hoppas at någon gång i framtiden att han kommer vilja träffa och vill veta av honom...och det har redan gått ca 1,5-2 månader sedan de starta och ej hört ett enda ljud, men det är ju bara vänta klart det tar tid men ändå vill ändå veta på någe vis, men tids nog kommer jag få veta ändå.. 

spelar ju ingen roll om man surrar med någon om detta finns ju ändå ingen som kan svara på frågorna man bär utan det är frågor som framtiden får utvisa svaren på..

alla dessa frågor kommer ofta åter i lugna stunder...

 men men till någe annat nu..

idag på agendans äre först och främst en promis som gäll ve både unge och hundar, ska bli skönt, vi alla var iväg på en lång promis igår med och jisses så skönt det är att komma ut och röra på sig,det kan jag sakna är att få komma ut i skogsmiljö och gå, ska se om det går att gå på ett ställe som heter T3, vore ju toppen om de gick för saknar skogsmiljön nu visst va inte så mkt i skogs miljö tidigare heller men just för hunns skulle äre bra att få komma ut på sådana ställen och få använda huvudet och tänka en massa vilket gör att hon blire tröttare =)


aja nu  får det vara nog för denna gång, lite har man fått häva ur sig, så nu känns det liiiite lugnare ;)

hare bra idag alla!

många kramar

// Erika och Philip

 
 
Angela

Angela

5 november 2013 13:18

Hej!! Tittade in på din blogg. Jätte fin blogg har du. å en riktig söt son. :)Hur gammal är du?? jag var själv 17 när jag fick min första dotter. Kram

http://angelouslife.bloggplatsen.se

Erika Hellqvist

6 november 2013 08:36

Hej! =) tackar =) jag är 21(om några dagar 22) okeey näe Philip är min första och som det känns oxå den enda ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Hellqvist - 28 februari 2014 21:49

Jaha nu var det ett tag sedan jag skrev sist,tiden går fort men ändå långsamt,junior har redan hunnit bli lite mer än 6månader fått sin två första tänder! Och om vilken dag som helst kommer han ta sitt första krypsteg!! Och vi håller på för fullt ne...

Av Erika Hellqvist - 25 januari 2014 10:36

allt  snurrar på som vanligt eller vad man ska säga, igår gjorde jag lite saker, bokade juniors DOP! yeeeey så bli så roligt och skönt att de är gjort sen  =)   jaha sen gjorde jag faktist en sak om va mkt mindre roligare, jag görde av mig till e...

Av Erika Hellqvist - 23 januari 2014 22:27

Från att leva en alkoholiserat liv med allt vad det innebär allt från att vända min familj ryggen till att ha flaskan som min bästa vän,till ett liv som mamma idag utan alkohol.Lite info om alla parter:Cassa:ett år yngre än mig ( jag är 22 idag) en t...

Av Erika Hellqvist - 1 januari 2014 10:08

Jaha då har vi nytt år,så god fortsättning på det nya året alla. Detta år kommer innebära rätt myt,både gott som "ont" och en del jobbiga saker,jag vet att det mesta som kommer att ske i år kommer att kretsa runt junior,men vad gör man inte för den ...

Av Erika Hellqvist - 6 december 2013 09:52


Nu är det några dagar sedan igen men det gör ju inget? Har nu äntligen fått börja med något jag drömt om sedan mitten av graviditeten,jag har äntligen skaffat mig ett gymkort och har börjat gymma!! Förstå vad underbart de är, få känna träningsvär...

Presentation


detta är en blogg som handlar om mig och min son och våran vardag tillsammans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards